Binnen welke termijn wordt de bestelling geleverd? Ons complete assortiment is, normaal gesproken, uit voorraad leverbaar. Hierdoor kunnen wij binnen 2 werkdagen de bestelling bij je thuis af (laten) leveren. Incidenteel kan een product niet leverbaar zijn. Op de site zie je dan dat dit (aantal) niet besteld kan worden, neem dan contact met ons op info@globetrotter.nl. Veel producten kunnen wij snel maken. Je kunt dan zelf beslissen of de totale aflevering uitgesteld wordt, of dat het product wordt vervangen door een ander product, of dat het product later moet worden nageleverd.

Wij hebben een aantal afleveropties: Standaard wordt op het opgegeven adres afgeleverd door Post.nl of een pakketdienst.

Op verzoek kan een bestelling door een koeriersdienst of anderszins afgeleverd worden. Neem dan contact op via ons e-mailadres of telefoon. Wij moeten de leverwensen dan met je afstemmen. De extra verzendkosten van levering per koerier zijn voor rekening van de klant. Deze extra kosten worden vooraf gecommuniceerd.

De laatste optie is het zelf ophalen van de bestelling op ons kantoor-adres. Het tijdstip en de datum moeten van tevoren afgesproken worden. Wij zijn een internetbedrijf, er is dus geen fysieke winkel! Wij hebben minimaal 1 werkdag nodig om de bestelling compleet te hebben. Op het afhaaladres kan niet gepind worden. In principe vragen wij ook hier vooruitbetaling. Wanneer je per mail of telefoon besteld voor het afhalen, mag je contant betalen maar liever hebben wij zo min mogelijk kontanten in huis.