Bestelinfo
Wij leveren in de hele Europese Unie. Op welke manieren kun je de bestelling betalen? Wij werken met vooruitbetaling en creditcardbetalingen. Het vooruitbetalen gebeurt middels IDEAL, Bancomat (België) en SofortBanking. Dit zijn veilige betaalsystemen middels je eigen bank. Mocht je niet vooruit willen betalen dan kun je met een creditcard (visa, mastercard, amex-head, maestro, postepay, carte-bancaire). Bij afhalen (alleen op afspraak, geen fysieke winkel) aan ons kantooradres kan er betaald worden via een betaallink.
De kosten voor buitenlandse betalingen zijn voor rekening van de klant. Binnen de Europese Economische Unie blijven de kosten beperkt tot de kosten die ook voor het betalingsverkeer in het desbetreffende land zelf gelden. SWIFT / BIC en IBAN codes zijn noodzakelijk bij internationale betalingen. Ons swift / BIC nummer is RBRBNL21 en IBAN-nummer NL02RBRB8841478314
Overige voorwaarden
Alle geleverde goederen blijven het eigendom van Globetrotter Buitensportvoeding totdat volledige kwijting heeft plaatsgevonden.
Recht van retour
Indien de geleverde producten onverwacht toch niet aan de verwachtingen blijken te voldoen mogen de goederen tot 14 dagen na levering zonder opgaaf van reden retour gezonden worden. Je ontvangt dan het factuurbedrag teruggestort op je (bank- of giro-)rekening naar keuze. De (retour) verzendkosten zijn daarbij wel voor rekening van de klant. Op al onze producten is een tenminste houdbaar tot (THT) datum aangegeven en is een gebruiksaanwijzing bijgeleverd. Globetrotter Buitensportvoeding sluit aansprakelijkheid, veroorzaakt door ondeskundig gebruik, gebruik na de THT datum en bereidingswijzen die afwijken van de bijgeleverde receptuur, uit.
Op al onze leveringen is het Nederlands recht van toepassing.
Hoe en binnen welke termijn wordt de bestelling geleverd?
Standaard worden bestellingen op het opgegeven adres afgeleverd door PostNl. In voorkomende gevallen zal gebruik gemaakt worden van een andere pakketdienst (voornamelijk DPD) of bij zeer grote bestellingen een palletdienst.
Bestel uw eten voor de vakantie op tijd! Ons streven is om de volgende werkdag na bestelling deze af te geven op bij een PostNl-punt, voor de betrokken lichtingstijd. Daarna zijn we afhankelijk van of 1. alle pakketten meegegeven (kunnen) worden aan PostNl en 2. of PostNl daarna voorspoedig werkt. Veelal bezorgt PostNl wel binnen een dag, maar zeker niet altijd. Daarover kunnen we dus geen garanties geven! Voor bestellingen die te laat bij klanten binnenkomen omdat pas enkele dagen voor vertrek besteld is, kunnen we dus retourbetaling doen.
Een andere optie is het zelf ophalen aan de Bouwhuisweg 4 Diepenveen. Daarvoor bij het bestellen de optie “afhalen” aanvinken voorafgaande het betalen. Op deze wijze van vooraf betalen, wordt de voorraad en administratie automatisch bijgewerkt. Het tijdstip en de datum moeten van tevoren afgesproken worden. Wij zijn een internetbedrijf, er is dus (nog) geen fysieke winkel die vaste tijden open is! Wij hebben minimaal 1 werkdag nodig om de bestelling compleet te hebben.
Kan ik een favoriet product dat niet op voorraad is bestellen?
Ons complete assortiment is, normaal gesproken, uit voorraad leverbaar. Incidenteel kan een product niet leverbaar zijn. Op de site zie je dan dat dit (aantal) niet besteld kan worden, neem dan contact met ons op info@globetrotter.nl. Veel producten kunnen wij snel maken. Je kunt dan zelf beslissen of de totale aflevering uitgesteld wordt, of dat het product wordt vervangen door een ander product, of dat het product later moet worden nageleverd.
Je woont niet in Nederland maar wil wel graag bestellen? Een bestelling plaatsen bij Globetrotter Buitensportvoeding is vanuit de gehele wereld mogelijk. Wanneer je toegang hebt tot een internetaansluiting is het on-line bestellen natuurlijk een ‘fluitje van een cent’! De bestelprocedure wijkt daarbij echter enigszins af van een bestelling die vanuit Nederland geplaatst en in Nederland afgeleverd wordt.
Aangezien de website niet “weet” welke tarieven buiten Nederland, België, Duitsland gehanteerd moeten worden is het het handigste per mail info@globetrotter.nl te bestellen en/of contact op te nemen.
Er zijn 2 belangrijke afwijkingen: Levering en Verzendkosten
In principe kunnen wij de bestelling overal ter wereld laten bezorgen. maar,
Let op: Bij verzending naar het buitenland hanteren wij de op dat moment geldende tarieven per land en per gewicht van de vervoersmaatschappijen. Ook is de import van voedsel in sommige landen aan restricties onderhevig (bv USA, Nieuw Zeeland, Chili), daar kunnen wij niet van afwijken! Neem voor bestellen contact op met ons.
Betaling
Bestellingen die afgeleverd en gefactureerd worden aan een adres buiten Nederland moeten vooraf betaald worden. Voorafgaand aan de verzending ontvang je van ons een bevestiging van de te verzenden goederen, de verzendkosten, het factuurnummer en het totale factuurbedrag. Je betaalt dit bedrag op onze IBAN rekeningnummer IBAN NL02RBRB8841478314
Bestellingen kunnen betaald worden met vanuit het buitenland ook snel en betrouwbaar middels IDEAL (in toekomst waarschijnlijk de Europese standaard), Bancomat (België) en SofortBanking en Krediet- en debetkaarten/creditcards (visa, mastercard, amex-head, maestro, postepay, carte-bancaire).
De kosten voor buitenlandse betalingen zijn voor rekening van de klant. Binnen de Europese Economische Unie blijven de kosten beperkt tot de kosten die ook voor het betalingsverkeer in het desbetreffende land zelf gelden. SWIFT / BIC en IBAN codes zijn noodzakelijk bij internationale betalingen. Ons BIC nummer is RBRBNL21 en IBAN nummer NL02RBRB8841478314.
Na ontvangst van de betaling gaan wij z.s.m. over tot verzending.
Wij maken echter een voorbehoud; Ervaring heeft geleerd dat in bepaalde landen pakjes vaak niet, of niet compleet aankomen. In overleg adviseren wij naar zulke landen naar oplossingen te zoeken als het mee laten nemen door een vertrouwde partij.
Je bent reisleider voor een groep buitensporters, of reisorganisator van actieve reizen, de chef-kok van een wandelclub, de leider van een padvindergroep, kwartiermaker, kombuis goeroe of anderszins een afnemer die in grotere hoeveelheden tegelijk wilt inkopen?
Dan kunnen wij jou goed van dienst zijn.
Bij grotere afname, die eventueel in bulkverpakking bij jou aangeleverd kan worden, kunnen wij passende leveringsvoorwaarden en prijzen bieden.
Ook zijn wij in staat om de complete voedselvoorziening voor jouw tochten te verzorgen. Van ontbijt tot avondmaaltijd, met of zonder 3-gangen-diners, expeditievoedsel, speciaal op maat gemaakte maaltijden, jouw eigen logo, speciale voedselvoorschriften…. je zegt het maar. Onze deskundigen stemmen graag op jouw wensen af.
Wij hebben ruime ervaring met voedselverzorging voor allerhande grote en kleine organisatie zoals SNP, Reismaker, Travellers, Nunatak en HT Wandelreizen evenals voor de expedities van NIVON, VVT en NKBV en verder bedienen wij ANWB, Wageningen Universiteit, …… , je kunt het zo gek niet verzinnen.
Wanneer je aanspraak denkt te kunnen maken op “een deal” neem dan via de mail info@globetrotter.nl contact met ons op. Ondanks dat wij met beide benen op de grond staan is maar zelden iets onmogelijk. Zelfs de ‘sky’ is geen limit, getuige onze bijdrage aan het Space Expo project van Estec.
Betalingen dienen te worden gedaan via IDEAL, Bancomat (België) of PayPal dan wel per creditcard. Alleen wanneer je een bestelling aan het kantooradres afhaalt, kun je ter plekke contant betalen.
Recht van retour: Indien de geleverde producten onverwacht toch niet aan de verwachtingen blijken te voldoen mogen de goederen tot 14 dagen na levering zonder opgaaf van reden retour gezonden worden. Je ontvangt dan het factuurbedrag teruggestort op je (bank- of giro-)rekening naar keuze. De (retour) verzendkosten zijn daarbij wel voor rekening van de klant.
Op al onze producten is een tenminste houdbaar tot (THT) datum aangegeven en is een gebruiksaanwijzing bijgeleverd. Globetrotter Buitensportvoeding sluit aansprakelijkheid, veroorzaakt door ondeskundig gebruik, gebruik na de THT datum en bereidingswijzen die afwijken van de bijgeleverde receptuur, uit. Op al onze leveringen is het Nederlands recht van toepassing.
Globetrotter Buitensportvoeding streeft er naar dat persoonlijke gegevens van klanten met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd worden. Uiteraard houden wij ons aan de eisen die de privacywetgeving stellen. De verantwoordelijke voor de gegevensverwerking is Globetrotter Buitensportvoeding., Noord Zijperweg 11, 1766 HE Wieringerwaard, via info@globetrotter.nl kunt u direct contact opnemen met alle vragen en wensen die u heeft met betrekking tot uw persoonsgegevens.
Waarom leggen wij persoonsgegevens vast: eigenlijk is dat heel simpel, wanneer wij uw naam en adres gegevens niet weten kunt wij uw bestelling niet versturen. De fiscus verwacht verder ook van ons dat wij u een factuur op naam overhandigen en een btw administratie voeren. Uw emailadres en telefoonnummer hebben wij nodig om u te kunnen informeren over de verzending of bij vragen over de inhoud van uw bestelling. Door uw bestelling te plaatsen gaat u akkoord met het gebruiken van uw gegevens voor deze doelen.
Heeft u zich aangemeld voor en akkoord verklaard met de verzending van de nieuwsbrief? Ook dan hebben wij uw mailadres nodig. U kunt zich te allen tijde afmelden voor de nieuwsbrief door de afmeldlink te gebruiken.
Bij de betalingen die u op onze site verricht wordt alleen uw naam met ons gedeeld door de betalingsinstanties. Wij hebben geen toegang tot uw betalingsgegevens en voeren geen credit checks uit. Ook stellen wij geen profielen van klanten op. Wij verkopen gedroogd voedsel en leveren dat bij u thuis of op een ander opgegeven adres af zodra de betaling heeft plaatsgevonden.
Wie gebruikt deze gegevens: wij zelf, om de hier boven genoemde redenen, PTT Post en/of andere verzenders om de etiketten voor uw pakjes te vervaardigen. Wij leggen deze gegevens vast in onze administratieve systemen. Deze systemen worden gehost door Nederlandse bedrijven, in Nederland, en hebben geen rechten op de gegevens die u aan ons verstrekt heeft. Deze bedrijven hebben keurmerken die de veiligheid van uw gegevens garanderen.
Wij bewaren uw gegevens zolang u klant bij ons bent. Wanneer u meer dan twee jaar niet meer besteld heft zetten wij uw account op inactief. Er is een wettelijke (fiscale) bewaarplicht van door ons vervaardigde facturen van 7 jaar. Uw factuur gegevens zullen dan ook 7 jaar bewaard moeten blijven.
Recht op inzage van uw gegevens/ recht om vergeten te worden: u kunt via info@globetrotter.nl inzage vragen in de bij ons vastgelegde gegevens, u kunt daarop ook wijzigingen aanvragen, of om verwijdering vragen. Met een voorbehoud op de bewaarplicht van verkoopfacturen zullen wij binnen 5 werkdagen uw verzoek uitvoeren en u daarover informeren.
Recht op klagen wanneer u van mening bent dat wij niet volgens de wetgeving met uw gegevens omgaan dan kunt u bezwaar maken bij de autoriteit persoonsgegevens.
Klikgedrag en IP-adres: Op onze website worden algemene bezoekgegevens bijgehouden, zonder dat deze de bezoekers identificeren. Het doel hiervan is om de inrichting van de website te optimaliseren. Ook kunnen deze gegevens worden gebruikt om meer gerichte informatie op de site te zetten. Op deze wijze kunnen wij onze dienstverlening aan u optimaliseren. Om dit te kunnen doen maken wij ook gebruik van het IP-adres van uw computer. Dit IP-adres is een nummer dat automatisch aan uw computer wordt toegekend wanneer u het internet bezoekt. Ze kunnen worden gebruikt om te zien welk gebruik er van de website wordt gemaakt en voor het opstellen van analyses en rapportages.
Gebruik van Cookies: Cookies zijn kleine stukjes informatie (bestandjes) die een website op uw computer achterlaat. De website instrueert de webbrowser waarmee u websites bekijkt (bijvoorbeeld Internet Explorer) om deze cookies op uw computer op te slaan. Globetrotter Buitensportvoeding maakt gebruik van cookies om uw bestel informatie tijdelijk op te slaan, tot het afreken moment heeft plaatsgevonden en de order wordt aangemaakt, daarna wordt dit “geheugensteuntje” automatisch weer opgeheven.
Hoe kunt u cookies weigeren? U bent altijd gerechtigd om cookies te weigeren. U kunt daarvoor uw webbrowser instellen om alle cookies of slechts bepaalde cookies te weigeren. Blokkeert u standaard alle cookies? Als u cookies weigert is het onmogelijk om via onze website bestellingen te plaatsen. Wilt u voor ons een uitzondering maken, stel dan ons webadres www.globetrotter.nl in als vertrouwde site (raadpleeg daarvoor de handleiding van uw webbrowser).
wanneer u van mening bent dat wij niet volgens de wetgeving met uw gegevens omgaan dan kunt u bezwaar maken bij de autoriteit persoonsgegevens.
Klikgedrag en IP-adres
Op onze website worden algemene bezoekgegevens bijgehouden, zonder dat deze de bezoekers identificeren. Het doel hiervan is om de inrichting van de website te optimaliseren. Ook kunnen deze gegevens worden gebruikt om meer gerichte informatie op de site te zetten. Op deze wijze kunnen wij onze dienstverlening aan u optimaliseren. Om dit te kunnen doen maken wij ook gebruik van het IP-adres van uw computer. Dit IP-adres is een nummer dat automatisch aan uw computer wordt toegekend wanneer u het internet bezoekt. Ze kunnen worden gebruikt om te zien welk gebruik er van de website wordt gemaakt en voor het opstellen van analyses en rapportages. Gebruik van Cookies Cookies zijn kleine stukjes informatie (bestandjes) die een website op uw computer achterlaat. De website instrueert de webbrowser waarmee u websites bekijkt (bijvoorbeeld Internet Explorer) om deze cookies op uw computer op te slaan. Globetrotter Buitensportvoeding maakt gebruik van cookies om uw bestel informatie tijdelijk op te slaan, tot het afreken moment heeft plaatsgevonden en de order wordt aangemaakt, daarna wordt dit “geheugensteuntje” automatisch weer opgeheven. Hoe kunt u cookies weigeren? U bent altijd gerechtigd om cookies te weigeren. U kunt daarvoor uw webbrowser instellen om alle cookies of slechts bepaalde cookies te weigeren. Blokkeert u standaard alle cookies? Als u cookies weigert is het onmogelijk om via onze website bestellingen te plaatsen. Wilt u voor ons een uitzondering maken, stel dan ons webadres www.globetrotter.nl in als vertrouwde site (raadpleeg daarvoor de handleiding van uw webbrowser).
Veel gestelde vragen
Instant voedsel wordt voorgekookt en vervolgens gedroogd en gemalen tot poeder. Hierdoor heeft het product minder tijd nodig voor de bereiding. Minder lang koken betekent dat er minder brandstof nodig is. Voor bergbeklimmers is het dus een heel handig product. Echter: veel van de voedingswaarde gaat verloren bij het (voor)koken. Daarom wordt maar kort voorgekookt. Eigenlijk moet ook instant voedsel nog verder gekookt worden. Door de bereidingswijze gebeurt dat vaak niet, eigenlijk eet je dan halfgaar voedsel. Dat merk je aan je spijsvertering (winderigheid) en het is minder lekker.
Poeder oplossen in water levert een brei van voeding die niet meer herkenbaar is en alle smaken zijn met elkaar vermengd, je ziet niet wat je eet en je proeft niet meer wat je eet.
Ons gedroogde voedsel moet gekookt worden. Als je dat weet en ook doet zal het voedsel veel lekkerder smaken.
Gemiddeld komt een gedroogd product, na het toevoegen van water èn na het koken, 4 tot 5 maal in volume en gewicht terug. 50 gram gedroogde spinazie levert dus minimaal 200 gram gekookte spinazie. Dit is ruimschoots voldoende voor 2 volwassen personen, meer mag natuurlijk altijd. Bij iedere groente is de hoeveelheid gedroogd versus gekookt weer net even anders, maar je kunt de vermenigvuldigingsfactor 4 als minimum aanhouden ter bepaling van de hoeveelheid gedroogd product.
Wellen betekent dat de groente (of een ander product) in handwarm water gelegd wordt zodat het water op kan nemen. Het is niet noodzakelijk dat dit water warm is, koud water kan ook. Maar warm water wordt sneller opgenomen dan koud water. Bijna alle producten hebben genoeg aan 5 minuten wellen. Voor paddestoelen, bonen en boerenkool is 10 minuten wellen beter. Het product dat je wilt wellen moet volledig onder water staan, dan gebruik je precies genoeg water. Vervolgens kun je de groente bakken.
Gebruik waar mogelijk het welwater om een sausje te maken, de voedingstoffen zijn voor een deel in het welwater getrokken en door dit te benutten gaat er geen voedingswaarde verloren. Wanneer het product gekookt moet worden is er een nog betere manier: doe het product direct bij de pasta of rijst in de pan en breng het geheel tegelijk aan de kook. Dit vervangt de noodzaak tot wellen en spaart dus tijd. Door het kookvocht zoveel mogelijk in de maaltijd te houden, is de maaltijd veel voedzamer.
De groente moet in ieder geval enkele minuten koken, de lengte van de kooktijd hangt af van de voorbereiding. Wanneer je welt in warm water gedurende 5 minuten, en vervolgens kookt is 2 minuten koken meestal genoeg. Voor boerenkool en rode kool is 5 minuten koken gewenst. Beter is het om de groente tegelijk met het basisproduct in koud water te doen en het geheel aan de kook te brengen. Hou vervolgens gewoon de kooktijd van het basisproduct aan. Boerenkool wordt meestal in combinatie met aardappelpuree gegeten en wordt in koud water aan de kook gebracht (zonder het basisproduct) . Een kooktijd van 10 minuten is dan beter. Ook bruine bonen, weliswaar voorgekookt, kunnen toch beter iets langer koken, zo’n 8 minuten.
Natuurlijk is dit geen namaak, het is echt vlees dat eerst kort verhit is en vervolgens wordt gedroogd. De lam-, bacon-, rund- en kip- ‘korrels’ worden gemaakt door het vlees eerst te malen en vervolgens te drogen. De ham- en kip-stukjes zijn stukjes vlees; het vlees wordt eerst klein gemaakt en vervolgens gedroogd.
Jazeker! En eigenlijk nog strenger. Eerst wordt het verse vlees gekeurd en uitvoerig getest op alle kwaliteitsnormen en warenwetnormen die voor vlees en eiproducten gelden. Vervolgens wordt het gedroogde product nog eens extra gekeurd. Onze gedroogde vleesproducten worden ook geëxporteerd en worden dus naast de strenge Nederlandse regelgeving, ook nog eens aan, zeer strenge, internationale eisen getoetst! Omdat wij werken volgens HACCP richtlijnen gebruiken wij natuurlijk alleen maar producten die goedgekeurd zijn. De gedroogde producten voldoen aan alle normen die daaraan gesteld worden.
Kaas is, evenals de kruiden, het zout, de peper en de andere ingrediënten, apart verpakt. Je kunt het gemakkelijk weglaten tijdens het koken en pas op het bord er bij doen. Dit is veilig voor mensen die allergisch of overgevoelig zijn. Maar ook wanneer je daar geen problemen mee hebt: je kunt helemaal naar eigen smaak meer of minder van een ingrediënt gebruiken.
Zie ook hierboven. Iedereen kan zelf bepalen hoeveel hij/zij van het ingrediënt wil gebruiken, misschien wil je bepaalde kruiden of iets dergelijks weglaten. Als het los verpakt is kan dat dus. Het plastic zorgt er ook voor dat de maaltijd/ingrediënten niet met vocht in aanraking komen. Het voordeel van het doorzichtige plastic is dat je kunt zien wat er in de verpakking zit. Het gebruikte plastic is volledig goedgekeurd voor verpakking van levensmiddelen en is dermate stevig dat het garanties biedt tegen beschadiging en bederf. Het garandeert natuurlijk ook ruimschoots de houdbaarheidstermijn van 1 jaar. Het laat wel meer licht door dan ondoorzichtige verpakking, vandaar dat wij op de verpakking de waarschuwing geven om het product donker te bewaren.
Uiteraard weet iedereen met overgevoeligheid voor bepaalde stoffen zelf het beste welke ingrediënten niet goed voor hem/haar zijn. Wij gaan er vanuit dat je hier ‘verborgen’ ingrediënten bedoelt. Waar deze informatie relevant is, wordt dit vermeld bij de productinfo in de bestellijst en wij vermelden altijd de toevoegingen die niet zo voor de hand liggen. Zo doen wij melkpoeder bij de aardappelpuree maaltijden en vermelden dit.
Bij lactose- of suiker-overgevoeligheid kun je dan beter een maaltijd met een ander basisingrediënt kiezen of zelf een maaltijd samenstellen uit losse ingrediënten. Wanneer je toch graag een bepaald gerecht wilt, waarvan je leest of vermoedt, dat deze een voor jou verboden ingrediënt bevat, geef dan je overgevoeligheid op bij de bestelling. Wij houden er dan rekening mee bij de samenstelling. Dit kan wel voor vertraging in de verzending zorgen omdat wij dit natuurlijk niet standaard op voorraad houden, dus bestel bijtijds.
Veel informatie vind je ook op de bladzijde waarin we ingaan op voedselallergie in relatie tot onze producten. Heb je specifieke voedselproblemen, schroom dan niet om nadere informatie (per e-mail) te vragen. Wij zullen gericht op vragen ingaan. Saus- of bouillon-specificaties zijn op aanvraag altijd leverbaar.
Daar kunnen we kort over zijn: nee.
Ja, want wij gebruiken uitsluitend vegetarische bouillon.
Er zijn vele opvattingen en die hebben allen aparte namen. Om het niet te ingewikkeld te maken hanteren wij de volgende verdeling:
vegetarisch: bevat geen vlees, maar kan wel vis, ei, melk, kaas en/of honing bevatten.
veganistisch: bevat geen vlees, vis, ei, melk, kaas of honing, maar uitsluitend producten van plantaardige oorsprong.
Gedroogde producten zijn lang houdbaar mits zij droog en donker bewaard worden. De houdbaarheidtermijn is minimaal 1 jaar. Bij goed bewaren zelfs langer. Donker bewaren is belangrijk omdat licht de kleurstoffen en vitamines afbreekt. Het product is dan zeker nog eetbaar maar de voedingswaarde en smaak nemen af.
Zuivelproducten (melk en eipoeder) zijn iets minder lang houdbaar; wij adviseren 9 maanden. Poeders trekken altijd iets vocht aan (zijn hygroscopisch), waardoor het klontert wanneer het te lang bewaard wordt en daarna lost het niet meer gelijkmatig op in water.
De effectieve kooktijd (hoe lang je een product aan de kook moet houden om het gaar te koken) lees je op de gebruiksaanwijzing en op de bestellijst. Hoeveel tijd -en dus brandstof- het je kost om het geheel aan de kook te brengen kunnen we echter niet zo duidelijk aangeven. Dat hangt namelijk af van je brander, de gebruikte brandstof, de (weers)omstandigheden, de hoogte waarop je je bevindt en de manier waarop je met jouw brander omgaat.
Naar aanleiding van suggesties van onze klanten vermelden wij de receptuur tegenwoordig op de buitenzijde van de maaltijdverpakking en noteren wij de bereidingstijd als volgt: x hoeveelheid water tot kooktijd + y tijd koken.
Jazeker. Bijna alle maaltijden zijn zo samengesteld dat je aan 1 pan voldoende hebt. Ook deze informatie vind je weer per maaltijd op de bestellijst. Er zijn ook maaltijden waarbij de koekenpan (deksel van de gewone pan) nodig is. De receptuur is daarop afgestemd. Je kunt natuurlijk de gerechten kiezen die aan 1 pan genoeg hebben, er is tenslotte keuze genoeg!
Wij hebben ook een assortiment 1-persoons maaltijden, dit zijn allemaal 1 pans recepten en de pan kan ook wat kleiner zijn.